/

22/08/2023

VR a tradycja, czyli jak promować firmy branży meblarskiej.

promocja firmy meblarskiej

Jesteś właścicielem firmy z branży meblarskiej lub firmy z branży wykończenia wnętrz? Zastanawiasz się jak zacząć z promocją swojej firmy meblarskiej? Sprzedajesz wyjątkowe przedmioty, które są świetnym dopełnieniem wyposażenia? A może projektujesz meble
lub oświetlenie na indywidualne zamówienia swoich klientów?

Jeśli 4x odpowiedziałeś tak to ten artykuł jest dla Ciebie.

Opowiem Ci w nim w jaki sposób wypromować swój biznes i zwiększyć tym samym rozpoznawalność Twojej marki zarówno online jak i offline.

Reklama wirtualna i tradycyjna to dwa różne podejścia do promocji firmy meblarskiej ale łączy je jedno – odpowiednia strategia. Konsekwentnpromocja firmy meblarskiej w perspektywie przyniosą efekty na które czekamy.
Przy doborze artykułów promujących Twojej marki, warto pamiętać o okolicznościach w jakich będą
one wykorzystywane jak również o założonych celach, grupie docelowej i strategii firmy.

Poniżej przedstawię przykłady skutecznych gadżetów reklamowych zarówno tych wirtualnych, jak i
tradycyjnych, które świetnie się sprawdzą w Twojej branży.

Wirtualne gadżety reklamowe kluczem.

Do pozyskania rzeszy obserwatorów w czasach gdzie pośpiech stał się codziennością a brak czasu wpisał się w nasze grafiki dostęp do wirtualnego świata jest na wagę złota. Stojąc w korkach, czekając na wizytę u lekarza czy na w kolejce do dystrybutora.
Praktycznie bezustannie jesteśmy w sieci. Szukamy tam nowych destynacji, kreacji na wieczorne
wyjście z przyjaciółkami ale również inspiracji do aranżacji wnętrz naszych domów, biur czy mieszkań.

Udostępniając potencjalnym klientom wirtualnych wizualizacji z interaktywnymi meblami i wnętrzami dajemy im możliwość do samodzielnego wykreowanie przestrzeni przy użyciu wyposażenia dostępnego w waszych firmach i salonach co może również bezpośrednio przełożyć się na pozyskanie nowych klientów.

Stworzenie interaktywnych wizualizacji mebli i wnętrz, które klienci mogą eksplorować online pomaga lepiej zrozumieć, jak meble wkomponują się w przestrzeń.

promocja firmy meblarskiej
promocja firmy meblarskiej

Stworzenie wirtualnych spacerów po pracowni, sklepie czy showroomie, umożliwi klientom spoza danego obszaru dotarcie do Twoich produktów i obejrzenie ich z różnych perspektyw. Można pokusić
się również o stworzenie interaktywnych katalogów online z możliwością filtrowania i sortowania
mebli według kategorii, stylu czy koloru. Taka promocja firmy meblarskiej zapewni Ci rozgłos.

To co dla mnie było ogromnym ułatwieniem i wsparciem, i za co jestem technologii ogromnie wdzięczna to wirtualne porady projektowe. Oferowanie wirtualnych konsultacji projektowych, podczas których klienci mogą uzyskać porady dotyczące wyboru mebli do swojego wnętrza może znacznie przyspieszyć decyzje o zakupie właśnie Twoich produktów. Wszystkie te działania możemy promować w mediach społecznościowych tworząc kreatywne treści wideo oraz grafiki reklamowe z przekierowaniem do Twojej witryny. Przedostatni etap to zakup (ostatnim jest rekomendacja) towaru przez klienta.

I właśnie teraz mamy możliwość wręczyć klientowi gadżet, który będzie naszym nośnikiem reklamowym.

Tradycyjne gadżety reklamowe:

Czasy ulotek i broszur mamy już dawno za sobą ale są gadżety, które zawsze będą pożądane. Będą
nimi kubki termiczne, bidony, filiżanki, długopisy, notatniki, etui na wizytówki, indywidualnie
zaprojektowane magnesy na lodówkę, eleganckie zapachy do aut czy pomieszczeń. Wszystko
opatrznie Twoim logo.

Metki z produktów zostaną zdjęte a dobrze dobrane gadżety pozostaną z klientami na lata.


Technologia umożliwia nam dziś wykonanie tak naprawdę każdego przedmiotu z dedykowanym
przekazem. Producenci kalendarzy prześcigają się w pomysłach na tworzenie spersonalizowanych produktów dla danej branży dodając strony z ciekawostkami na temat produktów, technologii ich
powstawania jak i informacjami na temat osób zaangażowanych w projekty i wykonanie.

W kalendarzu można umieścić przekazy i inspiracje na które twój klient trafi w odpowiednim momencie
i zainspirowany ciekawym rozwiązaniem wróci do Ciebie po nie.


To na co warto zwrócić uwagę to jakość gadżetów. W dobie ekologii i coraz większej świadomości
społeczeństwa dobierajmy artykuły promocyjne tak aby były jak najlepszej jakości. Drugą ale równie
ważną rzeczą będzie określenie grupy docelowej pod kątem wieku, płci ale i statusu klienta. Kolejną
ważną kwestią jest określenie budżetu i okoliczności w jakich klient otrzyma od nas gadżet.

Fachowe doradztwo doświadczonej agencji sprawi, że ta inwestycja Wam się opłaci.

Marta. 😉